تور قطار گلستان تور گلستان با قطار، گلستان گردی،النگدره


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

دریاچه کبودوال و آبشار خزه ای کبودوال، بافت سنتی گرگان (محله سبزه مشهد،محله سرچشمه، تکیه سرچشمه،ساختمان امامزاده نور،خانه تقوی، خانه شیرنگی ومدرسه شیرنگی،خانه رضا قلی نژاد)، آبشار شیراباد، کلاله و روستای گچه سو، برج قابوس (بلندترین برج آجری جهان)، جنگل قرق و دیدن گوزن قرمز یا مارآل بزرگترین گوزن ایرانی، اسکله بندر ترکمن، جزیره ی آشوراده

برنامه سفر

1

شب هنگام از ایستگاه راه اهن تهران به سمت گرگان راهی میشویم.

2

روز اول صبح هنگام در قطار صبحانه خود را میل میکنیم و از ایستگاه راه اهن گرگان با ترانسفر توریستی برای بازدید از بافت سنتی گرگان (محله سبزه مشهد،محله سرچشمه، تکیه سرچشمه،ساختمان امامزاده نور،خانه تقوی، خانه شیرنگی ومدرسه شیرنگی،خانه رضا قلی نژاد) حرکت میکنیم. سپس ناهار را در شهر علی اباد صرف میکنیم و بعد ناهار به سمت هتل حرکت میکنیم و بعد تحویل گرفتن اتاق ها و استراحت حرکت به سمت آبشار شیراباد را شروع خواهیم کرد و پس از بازدید برای استراحت به هتل باز میگردیم.

3

برنامه روز دوم 


بعد از صرف صبحانه حرکت به سمت کلاله و روستای گچه سو و بازدید از تپه ماهور و هزار دره و قبرستان خالدنبی و بعد از صرف ناهار حرکت به سمت گنبد و بازدید از برج قابوس (بلندترین برج آجری جهان) و سپس حرکت به سمت هتل و استراحت را خواهیم داشت.

4

برنامه روز سوم:


بعد صرف صبحانه و تحویل اتاق های هتل حرکت به سمت علی اباد و بازدید از دریاچه کبودوال و آبشار خزه ای کبودوال بعد صرف ناهار در علی اباد حرکت به سمت جنگل قرق و دیدن گوزن قرمز یا مارآل بزرگترین گوزن ایرانی را تجربه میکنیم.


و بعد بازدید حرکت به سمت اسکله بندر ترکمن و جزیره ی اشوراده و قایق سواری (هزینه ی قایق بعهده ی مسافر میباشد)و خرید از بازارچه ی ساحلی و سپس به سمت ایستگاه راه آهن بندرترکمن حرکت میکنیم و با کلی خاطره و حس خوب گلستان را به مقصد تهران ترک خواهیم کرد.