تور قطار قشم،هنگام و درگهان تور قشم با قطار، درگهان،تور هنگام


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

جزیره قشم: دره ستاره ها،جزایر ناز، جنگل های حرا، تنگه چاهکوه،بازار درگهان

جزیره هنگام: دیدن دلفین ها (در صورت مطلوب بودن شرایط)،بازارچه سنتی و ساحل نقره ای

جزیره هرمز: دره مجسمه ها، الهه نمک، سواحل سرخ(خاک قرمز)، دره رنگین کمان،صخره لاکپشت ها (آپشنال) 

(ورودی چاهکوه و ورودی دره ستارگان و قایق سواری هنگام بر عهده تور میباشد.)

(قایق سواری جنگل حرا اختیاری و بر عهده گردشگر میباشد.)

لیدر مجرب کارت دار از ابتدای سفر، در گشت ها و کلیه ترانسفر ها همراه تور و همسفران عزیز خواهد بود. 

برنامه سفر

1

در روز اول سفر خود عصر هنگام سوار بر قطار عازم بندرعباس خواهیم شد. شب را در قطار سپری کرده و خود را برای یک سفر دریایی جذاب آماده میکنیم.

2

روز دوم صبحانه را در قطار صرف کرده و به ایستگاه بندرعباس خواهیم رسید. پس از آن ترانسفر خواهیم شد به اسکله، و از آن جا با اتوبوس دریایی به سمت بزرگ ترین جزیره خلیج فارس، قشم راهی خواهیم شد و پس از یک سفر دریایی کوتاه و حوالی ظهر پا به جزیره شگفتیها خواهیم گذاشت. اتاق ها را تحویل گرفته، ناهار را صرف کرده و پس از استراحتی کوتاه همسفران میتوانند به صورت گشت نیم روزه در مراکز خرید درگهان به خرید بپردازند.

3

روز سوم صبح هنگام پس از نوش جان کردن صبحانه عازم قشم گردی خواهیم شد. در ابتدا از دره ستاره ها بازدید خواهیم نمود و سپس از جزایر ناز دیدن خواهیم کرد. برای دیدن دلفین ها به سمت جزیره هنگام حرکت کرده و در صورت مطلوب بودن شرایط میتوانیم دلفین های بازیگوش هنگام را هم ببینیم. در ساحل هنگام از قایق پیاده شده و از بازارچه سنتی و ساحل نقره ای آن بازدید خواهیم نمود. در روستای سهیلی برای استراحت و صرف ناهار توقف خواهیم داشت. پس از اندکی استراحت برای دیدن جنگل های حرا عازم ساحل سهیلی میشویم و با قایق در این منطقه گشتی خواهیم زد. پس از آن به سمت تنگه چاهکوه رفته و در این دره جذاب پیمایشی سبک را تجربه کرده و با عکس های جذاب به سمت محل اقامت بازخواهیم گشت.

4

روز چهارم امروز روز بازدید از جزیره هزار رنگ است. بعد از صرف صبحانه به سمت اسکله قشم رفته و با اتوبوس دریایی به سمت هرمز حرکت خواهیم نمود. در ساحل هرمز سوار بر وسیله نقلیه به گشت در جزیره هرمز خواهیم پرداخت. دورنمای صخره لاک پشت ها، ساحل نقره ای و دورنمای دره رنگین کمان، دره مجسمه ها و الهه نمک، ساحل سرخ و معدن خاک سرخ را بازدید خواهیم نمود و بعد از صرف ناهار به سمت قشم باز خواهیم گشت. (این گشت اختیاری و هزینه آن بر عهده گردشگر میباشد.)

5

روز پنجم پس از صرف صبحانه در هتل اتاق هایمان را تحویل داده هتل را ترک میکنیم و با کوله باری خاطره و حس خوب به ایستگاه راه آهن بندر عباس میرویم و به تهران باز میگردیم.