تورآبشار های گلستان تور النگدره تا آبشار شیرآباد


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

پارک جنگلی النگدره،ریاچه کبودوال و آبشار خزه ای کبودوال، بافت سنتی گرگان (محله سبزه مشهد،محله سرچشمه، تکیه سرچشمه،ساختمان امامزاده نور،خانه تقوی، خانه شیرنگی ومدرسه شیرنگی،خانه رضا قلی نژاد)، آبشار شیراباد، کلاله و روستای گچه سو، برج قابوس (بلندترین برج آجری جهان)، جنگل قرق و دیدن گوزن قرمز یا مارآل بزرگترین گوزن ایرانی

برنامه سفر

1

شب هنگام از ایستگاه راه اهن تهران به سمت گرگان راهی میشویم.

2

پس از صرف صبحانه در قطار گشت ها را با وسیله نقلیه توریستی شروع می کنیم. ابتدا از پارک جنگلی النگدره بازدید می نماییم. و سپس به سمت علی آباد رفته و توقفی کوتاه برای دیدن گوزن قرمز در پارک قرق خواهیم داشت.


 پس از صرف ناهار به سمت آبشار زیبای کبودوال خواهیم رفته و جنگل پیمایی خود را آغاز میکنیم.


در نهایت پس از صرف صبحانه هتل را ترک می نماییم. با یک جنگل پیمایی کوتاه از آبشار شیرآباد بازدید می تنماییم. به گرگان خواهیم رفت و صرف ناهار در رستوران خواهیم داشت. آخرین گشت سفر ما قبل از بازگشت بافت تاریخی گرگان خواهد بود و سپس برای بازگشت به تهران به ایستگاه گرگان خواهیم رفت. حدود ساعت 4 صبح روز بعد تهران خواهیم بود.برای استراحت به هتل خواهیم رفت. 



 
3

برنامه روز دوم 


پس از صرف صبحانه هتل را ترک کرده و جنگل پیمایی کوتاه همراه با بازدید از آبشار شیرآباد را شروع میکنیم.


سپس به گرگان رفته و پس از صرف ناهار در رستوران گشت در بافت تاریخی گرگان را شروع کرده  و در نهایت برای بازگشت به تهران به ایستگاه گرگان خواهیم رفت.


حدود ساعت 4 صبح روز بعد به مقصد تهران خواهیم بود.