تور دریاچه عروس و آبشار آلوبن تور قطار دریاچه عروس آبشار آلوبن


تاریخ این تور به اتمام رسیده است

جاذبه‌ها

  • پل شاهرود 
  • ابشار الوبن 
  • حلیمه جان (دریاچه عروس)
  • رودبار 

برنامه سفر

1

سفره به عروس دریاچه‌های ایران


صبح ساعت5:30 از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت قزوین حرکت می‌کنیم و بعد از صرف صبحانه در قطار هنگام عبور از کنار زیبایی‌های مسیر، به زودی و بعد از دو ساعت در ایستگاه قزوین می‌­رسیم.


تازه اول صبح است و یک روز کامل وقت داریم برای گشت و گذار، از ایستگاه به سمت پل شاهرود می­‌رویم و بعد پل قوسی زیبایی که درمسیر راه‌­آهن تهران شمال ساخته شده و بزرگترین پل ریلی ایران است.


بعد از پل به سمت آبشار الوبن می‌­رویم، آبشاری زیبا میان جنگل‌­های استان گیلان در روستای سرسبز بالابراگور و در نزدیکی امام­زاده هاشم. بعد از بازدید از آبشار، برای ناهار به رستوران می­‌رویم بعد از صرف ناهار به سمت دریاچه عروس (حلیمه­‌جان) راهی می‌­شویم. این دریاچه زیبا در نزدیکی روستای بلوکات رودبار است و به دلیل اینکه کمتر شناخته شده، معمولا خلوت و بکر است همراه با هوای خنک‌­تری نسبت به شهرهایی مثل رشت. تا عصر در کنار دریاچه از طبیعت و زیبایی و سکوت این منطقه لذت می‌­بریم و بعد برای خرید سوغات به سمت رودبار(پایتخت زیتون ایران) می­‌رویم و ساعت 19:30 از ایستگاه راه­آهن قزوین به سمت تهران راهی می‌­شویم و تا ساعت  21:30 تهران خواهیم بود.